فیلر

تزریق فیلر و ژل

درحال حاضر بهترين روش براي پر كردن بافت نرم پوست درسراسر دنيا و از بين بردن خط اخم، صاف كردن چين هاي عميق دو طرف دهان يا خطوط خنده، پر كردن اسكارهاي فرو رفته، برجسته كردن گونه و حجم دادن به لب تزريق ژل هيالورنيك اسيد است. ژل هيالورنيك اسيد فقط از انواع مورد تايید امريكا و اروپا توسط پزشکان مجرب در مرکز TM تزريق مي شود. اين نوع ژلها از جمله ژلهايي هستند كه نيازي به تست حساسيت ندارند، آلرژي ايجاد نمي كنند ودر زير پوست حركت و ريزش ندارند.

 

 

فیلر لب

در برخی از مطب ها فقط با استفاده از کرم های بی حسی موضعی تزریق ژل لب انجام می شود،  در این حالت بزرگ کردن لب درد زیادی دارد و معمولا خیلی از افراد دیگر تمایلی به تزریق ژل در آینده نخواهند داشت، در کلینیک فرمهر فقط با استفاده از بی حسی کامل عصب ناحیه لب، تزریق ژل لب را انجام می دهیم به گونه ای که اصلا احساس نخواهید کرد، این شکل از تزریق معمولا کمی مشکل تر است. به طور کلی تمام تزریق ها در صورت با حداقل درد انجام می شود .

 

 

فیلر زیر چشم

تورم و چروک های زیر چشمی مطمئنا نقش مهمی در پیر نشان دادن شما دارند و هم چنین از جذابیت ظاهری شما نیز کم میکنند. اما خوشبختانه امروزه با فیلر های پوستی میتوان این مشکل را برطرف کرد. با افزایش سن تولید چربی الاستین و کلاژن در بدن شما کم میشود که این مساله باعث کاهش کشسانی پوست و افزایش چروک های پوستی مخصوصا در اطراف چشم میشود. فیلر زیر چشم با افزایش حجم زیر پوست باعث کاهش خطوط زیر چشمی و چروک های اطراف چشم و رفع تیرگی زیر چشم میشود.

 

 

فیلر گونه و زاویه سازی

مهمترين كاربرد فيلر ها در زيبايي فرم دهي زاويه فك، فرم دهي و حجم دهي گونه، خطوط بغض، گودي و تحليل رفتگي زير چشم و فرم دهي چانه است.

از آنجايي كه ژل هاي هيالورونيك اسيد به تدريج جذب مي شوند. براي ماندگاري طولاني توصيه مي شود هر شش ماه يك بار مقادير كمتري در مقايسه با تزريق اوليه به عنوان تاچ آپ تزريق شود تا كمبود ناشي از مقاديري از ژل را كه طي اين مدت جذب شده جبران کند.

 

توصيه هايي براي پس از تزريق فیلر :

  • تا 3روز بعد موضع تزريق در معرض گرما و سرماي شديد قرار نگيرد. (حمام داغ، سونا، اشعه آفتاب و UV، نوشیدن مایعات داغ یا یخ)
  • فرد تا 24 ساعت غذاهای سفت مثل سيب گاز نگيرد.
  • جهت كاهش تورم و قرمزي در 24 ساعت اول مي توان از كمپرس سرد و پس از آن در صورت ایجاد كبودي از كمپرس گرم استفاده كرد.
  • جهت چک آپ 2 هفته بعد مراجعه نماید.

تمام حقوق برای کلینیک زیبایی فرمهر محفوظ است